sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Onko vielä aikaa?

No kyllä vain, nyt sitä aikaa vasta onkin kun loppui tuo hiihtolomien työrupeama ja saa jatkossa möllöttää entistä enemmän kotona. Mutta toisaalta sitä aikaa ei silti ole tareeksi, koska viikon päästä kirjotukset jatkuu ja mä en oo ainoastaan valmistautunut niihin huonosti vaan en oo valmistautunut ollenkaan!

Mua alkaa pikkuhiljaa tympimään tää mun toisaalta välinpitämätön asenne ja toisaalta paniikinomainen asenne kirjotuksia kohtaan. Oon yrittäny olla ottamatta liikaa stressiä niistä, koska opiskelemaan voi päästä pelkän pääsykokeenkin avulla, eikä musta kumminkaan matemaatikkoa tai fyysikkoa tule. 

Ärsyttää silti, kun en tosiaankaan tiedä mitä tuun kesän jälkeen tekemään.. Huomenna alkaa yhteishaku. Saa nähdä jääkö mun hakupalkit tyhjiks vai saanko jostain tiedonjyvän siitä, mihin haluan hakea ja panostaa.. We'll see.

P.S. Etelän matka lähestyy ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti