sunnuntai 10. marraskuuta 2013

My hero

Isä. Isi. Iskä. Isukki. Papi. Vanhus. Äijä. Ukko.

Mun iskä.

Tänään on isänpäivä.

Mä oon toisella puolella Eurooppaa. Kaukana mun iskästä. Maailman parhaasta iskästä. Mun sankarista.

Mun isä on paras. Se käyttää UPM:n haalareita ja Off road hupparia. Sillä on pitkä parta ja hiukset, vähän väsyneet ja surulliset silmät, iso masu ja Motonetin silmälasit.

Iskä on rento ja kaikki tykkää siitä. Se tulee kaikkien kanssa toimeen ja se tuntee paljon ihmisiä. Se ostaa joka kuukausi uuden auton romun. Se maallailee statosfäärejä autotallissa oluen kanssa ja kuuntelee Spotifyä. Sitten se päivittää Facebookiin jotain hölmöä. 

Iskä on mulle tärkeä. Iskä oli paikalla, kun mä synnyin. Iskä oli paikalla, kun mä en saanut unta. Se sanoi: ajattele, että syöt jäätelöä uimarannalla. Ja mä nukahdin.

Iskä lähti mun kanssa Ranskaan viikoksi. Iskä vei mut Viroon Jeep-tapaamiseen. Iskä opetti mut ajamaan autoa. Iskä oli paikalla, kun mun sydän särkyi. Iskä haki mut koulusta, kun mun oli paha olla. Ja sillonkin, kun oli hyvä olla.

Iskällä on lyhyt pinna. Mulla on lyhyempi. Me tapellaan paljon.

Se pitää musta aina huolta. Mä yritän pitää siitä huolta.

Se otti mut sen luokse, kun ne erosi äitin kanssa. Se on selviytyjä. Se pystyy mihin vaan.

Iskällä on kolme tytärtä. Se rakastaa meitä. Me rakastetaan sitä.

Iskä on mulle tärkeä. Iskä on mulle tärkein. Mulla on sitä kamala ikävä. Se itki, kun mä lähin. Mä itkin enemmän. Mutta se tietää, että mä pärjään.

Iskä on mun sankari. Se on aina paikalla, kun tarviin sitä. Se sanoo aina oikeat asiat. Se on lämmin ja lempeä. Joskus kärttyisä.

Se on mun iskä. Enkä vois olla onnellisempi. Kiitos iskä. <3 Rakastan sua.

3 kommenttia:

  1. ääää ihana teksti lotta!!! sai kyyneleet silmiin ::(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa vaan kuinka paljon ite porasin ku kirjotin tätä :'p

      Poista
    2. Arvaa vaan kuinka paljon ite porasin ku kirjotin tätä :'p

      Poista