torstai 7. heinäkuuta 2011

Mission (almost) compeleted

Ou jeah! :D Huomenna enään töihin ja sit alkaa siis ihan oikee LOMA! En voi käsittää. :D Oon koko viikon vaan hokenu itelleni "vielä kolme päivää, vielä kaks päivää" ja nyt on enään YKS päivä ja sit se on ohi! Oon niin onnellinen ja niiiin puhki! :D Iskelmät mennä suihkahti ohi ja tää viikko on ollut yhtä tuskaa, mutta mä selvisin siitä! Enää huominen. Mikään ei voi enään estää mua. AHHH! Ja rahaa tulee. Bling bling.


Huomenna olis Jämsänkosken markkinat. Vähän eloa tähänkin jumalan hylkäämään pikkukylään. :o) Markkinatanssit ois himottavat. Hihih. :p No jos sitä ainakin mansikoita ja herneitä kävis ostamassa ja sit Artun viereen yöks nukkumaan. Jep, mulla alkaa loma ja mähän nukun silloin mun poikakaverin vieressä. No one can stop me! :p Äääh. en mä jaksa enää kirjottaa :D Oon niin poikki. Kirjotan sitten kun tylsistyn lomalla (jos). ;) Heipähei, minä pyörähdän OC.n pariin. 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti