torstai 30. kesäkuuta 2011

2x workingmachine

Aijai.. Kohta ois eka viikko vanhainkodilla pulkassa! Aika on menny sielä niiiiin hitaasti että huhhuh! Joo, mutta työt ei tältä viikolta lopu vielä siihen, sillä oon mukana Iskelmä festareilla, vaikka mun ei alunperin pitänyt sinne mennä. Se olis yövuoro huomenna vanhainkotipäivän päälle. Eli ensin vanhainkodille ensin klo 8-14.30, sit Himokselle klo 20-04. Sit onneks nukkumaan ja lauantaina vasta klo 20 takasin Himokselle. Ehkäpä mä sit selviän. :) Alunperin mun piti mennä jo TÄNÄÄN yövuoroon Himokselle, mutta sit mun ois pitäny mennä aamulla taas vanhainkodille, joten sain sovittua the bossin kanssa, että alotan työt Himoksella vasta huomenna.

Oon niin väsyny.. Onneks kohta alkaa OC.. :p Ja pääsen saunaan.. Ja ehkä uima-altaaseen jos jaksan. :p Nää ilmat on kyllä ollu niin kidutusta.. Joutuu vaan istumaan tylsyyttään jossain sisällä VANHAINKODILLA, kun ulkona on miljoona astetta lämmintä ja vois vaan maata rantsulla.. Vihaan elämää.. :p Luojan kiitos ei ole enää kun ens viikko töitä ja sitten en tee enää YHTÄÄN MITÄÄN! Sato tai paisto ni minä makaan vaan sielä rannalla ja nautin lomasta, nukun pitkään ja syön paljon. Ah, se se on elämää! <3 Kumpa tää väsymys vaan jo loppuis.. Ei muulla väliä. :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti