tiistai 29. marraskuuta 2011

Hiljaa leijaa maahan hiutaleet...

Jytkypäivityksestä johonkin ihan muuhun.. Joulufiilis senkun kasvaa. Senkin myötä, että maassa on VIHDOIN lunta! Tosin ne ehtii kyllä sulaa vielä monta kertaa ennen joulua.. Tänään oon kuitenkin laulanu ja kuunnellu vaan joulurallatuksia ihan innoissani. :p 

Alotin tänään mun ensimmäisen itsenäisen kurssin, joka on psyka 5, persoonapsykologia. Vähän jänskättää kuinka riittää motivaatio ite sitä opiskella. Sain mä jo ekan kappaleen siitä luettua, nyt vaan oottelen opettajalta hirveetä kasaa tehtäviä! (:

KOHTA ALKAA VANHOJEN TANSSIHARKAT! Oon ihan innoissani. Tosin mun puvun yläosa ei oo vieläkään valmis, joten sitä stressatessa.. Ei vais, kyllä se on jo hyvällä mallilla, kun mummu sitä väsää. :o)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti