sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Rest in peace



Henkisesti raskas ja itkuinen viikonloppu alkaa olla pikkuhiljaa takana ja "paluu arkeen" odottaa.. Tavallaan tuntuu, että oon eläny tän viikonlopun ihan itteni ulkopuolella ja kattonu vaan kuinka mun ruumis istuu, liikkuu, kokee tunteet ja ei koe mitään. Nukuin perjantaina ja lauantain välisenä yönä ihan liian vähän. Jo valmiiks turvonneilla silmillä lauantaina kohti isotädin hautajaisia. Välillä itketti, välillä nauratti, välillä tuntu täysin tunnottomalta.

Pitkän lauantai päivän jälkeen Roosa tuli onneks mun seuraks iskälle ja katottiin Manaaja. Suosittelen ihan kaikkia kattomaan sen, koska se on uskomaton ja kahta kertaa miettimättä paras kauhuelokuva ikinä. Se on vanha, mutta se on tehty ainakin mun mielestä ihan älyttömän hyvin ja ite traumatisoidun ainakin joka kerta, kun uskallan sen kattoa. Se ei tosin sovi heikkohermosille, mutta jos joku kauhuleffojen ystävä ei ole sitä vielä kattonu, niin leuka loksahtaa auki, sillä se on katottava ihan heti!


 Tää päivä on ollut onneks ihana isänpäivä ja tiedoks kaikille, että mun iskä on PARAS ! <3 Hyvää isänpäivää kaikille isukeille. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti