perjantai 24. kesäkuuta 2011

Hyvää juhannusta!

Noniin jäiks, tänään pitäis mennä sinne Himokselle siivoilemaan festarijätöksiä. :p Oon oikeestaan aika innoissani. :D Sieltä kuuluu hirvee jumputus tänne asti.. Mitenhän mun korvat selviää sielä..? :p Täytyy kai ottaa korvatulpat mukaan. :D Tavallaan mua kyllä myös pelottaa. Sielä voi olla vaikka millasta porukkaa ja ties mitä ne keksii. No täytyy pitää pää selvänä ja koittaa selvitä. :D Pääsenhän mä sentään näkemään ne esiintyjät. ;) Toivottavasti ei kuitenkaan satais hirveesti. Säätiedotus on onneks meidän puolella. ;) Ei se oo luvannu kun vähän jotain pikkukuuroja, ja tällä hetkellä täällä ainakin paistaa aurinko. Huominen näyttää sitten jo vähän ikävämmältä.. :s




No mutta asiasta kukkaruukkuun: mun ihana tätsy, serkku ja tätsyn UUS UKKO tulee tänään tänne! Palan halusta nähä millasen ukon se on itelleen löytäny. :D Vaikka johan ne on ollu vaikka kuinka kauan yhessä, mutta nyt se tulee näytille. :o) "Kaalimato", eli Make vai mikälie.. :p Toivottavasti ehin nähä ne ennenkö lähen töihin. Vaikka onhan siinä sitten koko yö aikaa niitä katella, vaikka kyllästymiseen asti. :D Meillä on traditiona ollu melkein joka juhannuksena, että kerätään tätsyn kanssa 7 erilaista kukkaa tyynyn alle ja sit yöllä pitäis näkyä tuleva mies unissa. :p Ei o vielä tähän asti toiminu, mutta ehkä tänä vuonna onnaa. ;p :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti