maanantai 27. kesäkuuta 2011

Workmachine

Kylläpä taas ylitin itteni. :p Nukuin viime yönä korkeintaa neljä tuntia, aamulla menin jo vähän seiskan jälkeen Artulle (tyly herätys :D) ja sit kasiks vanhainkodille. Siellä olin puol kolmeen, sit olin jo kolmelta Himoksessa auttamassa jälkisiivouksessa. Olen siis TYÖMYYRÄ! :D


Illalla, kun tulin Himokselta joskus viiden aikaan, menin TAAS Artulle. :p Siitä me lähettiin sitten Miksulle viettämään ihanaa kaveri-iltaa ja grillailtiin siinä sitte ja juteltiin kaikesta. :) Kyllä kaverit on ihania! <3 Ainut huono puoli on se, että jouduin lähtemään jo ennen ysiä, koska a) mulla on huomenna aikanen herätys (töitä) ja b) mua väsyttää ihan SIMONA!

Nyt haluan jakaa teille ihanan biisin, joka on kolahtanut syvälle mun sydämeen! Suvi Teräsniska- Elävänä haudattu. I really really love it!

No mitähän vielä? Ei kai erikoista. Muuta kun että oon nyt niiiin ONNELLINEN! Vaikka pelkään ihan sikana kaikkea, niin tää päivä oli jotenkin niin ihana, ainakin ilta. :p I love u my friends <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti