tiistai 31. tammikuuta 2012

Happy Birthday J !


Ensinnäkin ihan pakko hehkuttaa, että mulla on tänään vapaapäivä ja muut väsää koulussa kokeita. :o) Ensimmäinen kerta lukiossa, kun mulla on koeviikolla vapaapäivä, eli ei oo koetta. Tästä nauttien istuskelen vaan sohvalla yökkäri ja kylpytakki päällä nöräämässä. Ahhh!

Toisekseen, mun ihana kaveri Janina täyttää tänään 18 vuotta! Kuten kohta siis minäkin. ;) No, vasta huhtikuussa.. :p Siitä puheenollen kävin eilen iskän kanssa ajamassa ja kappas ku meinasin heti ensitöikseen ajaa auton alle meidän risteyksessä ja sen jälkeen vielä penkkaan.. Hyvin lähti sekin menemään.. :D No loppuajo suju kyllä ihan hyvin ja osasin hei jopa peruuttaa meidän pihasta pois! Mut jostain syystä mun jalat meinaa joka kerta pettää autosta noustessa, kun ne vaan tärisee.. Kyllä musta vielä kuski tulee! :D

Mutta ihan HIRVEEN hyvää synttäriä Janinalle! <3
ps. toi otsikko juontaa juurensa Gossip girlistä, jota oon kattonu ihan liikaa viime aikoina :3

2 kommenttia: