maanantai 30. tammikuuta 2012

Winter Dream

Hi hello!
Tässäpä jotain aivan ihastuttavaa Suomen talvesta. Just tälläsinä päivinä ei voi muuta kun haukkoa henkeä ja mennä ulos palelluttamaan kaikki raajansa parin hyvän kuvan eteen. Että jos ajoitte kahden aikaan Juokslahdentietä ja ihmettelitte, että kuka kurkottelee omituisen möykyn kanssa taivaalle tai hyppii keskellä autotietä, niin minä se olin kameran kanssa!

Eilen oli lähes yhtä fantastinen keli, kuin tänään, joten kävin pikkusiukun kanssa pulkkamäessä. Oli ihan huippua, vaikka pakaristo onkin ihan mustelmilla kaikista niistä möykyistä mitä kirkonmäki anto tullessaan.. Kävin myös pizzalla, minkä seurauksena mun vaatteet haisee ihan Hebulle.. 

Mun täytyy myös hehkuttaa mun vanhojen tanssipukua, jonka yläosa on vihdoin valmis ja roikkuu mun huoneessa hamosen kanssa. Löysin myös kuin ihmeen kaupalla kengät itelleni! Ja vieläpä Jämsän Vehkalasta! Ei lonksu, pysyy jalassa (osittain sen takia, että varpaat tuntuu olevan ihan solmussa) ja hankaa vain vähän. Viikonloppuna kävin myös vanhojen tansseihin liittyen "koekampauksessa" ja uskon, että kampauksesta tulee tosi mahtava ja voin kerrankin olla prinsessa. Oon ihan tositosi innoissani vanhoista ja kaikesta siihen liittyvästä!

Menkää kaikki ulos, siellä on ihana ilma! (:

Guess who ;)
Would you swing with me?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti