tiistai 24. tammikuuta 2012

Rolling, rolling, rolling on a road


Nyt on pakko pitkästä aikaa kirjotella, vaikka en oo kuvia jaksanukkaan ottaa. Tai no, onhan noita, mut kun ne on jo niin vanhoja, kun ei oo jaksanu hakea kameraa ja laittaa kuvia koneelle sillon kun ois ollu intoo kirjottaa, niin se on sit jääny. Mutta sitä mitä halusin kirjotella, niiiiin, oon nyt alotellu tota autolla ajamista. (: Pari kertaa oon jo käyny iskän kanssa ajamassa ja tähän asti se on sujunu ihan hyvin (etanavauhdilla). Oon mä muutaman kerran meinannu ajaa penkkaan ja iskä on joutunu painamaan jarrut pohjaan ja sit oon aika usein saanu auton sammumaan.. Lähinnä lähdössä, vaikka onkin diesel auto. Mutta muuten on tullu tiellä pysyttyä ihan kohtuullisen hyvin ja koko ajan on vaan pakko päästä ajamaan. Saa nähä kauanko iskän hermo kestää mua opettaa, kun pitäis oikeille teille lähteä. :p NIIN ja käännökset on tosi vaikeita! On niin vaikee tajuta, että sitä rattia pitää kääntää miljoona kierrosta ja sit pitäis suoristaakin ajoissa... No kyllä se tästä vielä lähtee! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti