keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Panic and enthusiasm

Äää. Kauhee paniikki iski taas, että mitä ihmettä haluan tehdä isona?! Pitkään mulle oli jo selvää, että haen lukemaan psykologiaa, koska se on aina ollut mieluinen aine koulussa, mutta nyt oon jotenkin uupunut koko ajatuksesta. Toisaalta, oon ajatellut joka tapauksessa pitää välivuoden, joten ei mulla ole vielä varsinaista tarvetta hakea mihinkään, mutta olishan se mukavaa, kun olis se opiskelupaikka kuitenkin odottamassa valmiina sitten kun on valmis takaisin koulun penkille istumaan. Nyt on vaan sellainen olo, että en tosiaankaan tiedä mitä teen!


























Sentään jotain iloista ajateltavaakin löytyy! Nimittäin varattiin A.n kanssa etelänmatka toukokuulle! Se olis sitten lähtö Kreetalle, Agia Marinaan 11.5. Maistuu! Matkan varauksen innoittamana tilasin tottakai myös uudet bikinit. Punaisella linjalla jatketaan näissäkin kuvissa. Mun on jotenkin tosi vaikea löytää bikineitä, mutta noi kolahti kyllä heti. Ainut miinuspuoli niissä on, että toimitus on vasta maaliskuussa, joten en pääse niitä ihastelemaan ennen sitä. Toivotaan, että ovat odottamisen arvoiset.


 

(bikinit ellos.fi, loma finnmatkat.fi)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti