tiistai 9. lokakuuta 2012

11 faktaa

Tälläisellä haasteella Anna heitti mua. Eli 11 faktaa minusta + 11 kysymykseen vastailua.

1. Istun poikamaisesti.
2. Inhoan banaania.
3. Säästän etelän matkaan.
4. Haluan tehdä jotain suurta.
5. Vihaan hiuksiani.
6. Rakastan syömistä.
7. Ajattelen syvällisesti.
8. Sanon kaiken suoraan.
9. Olen pullahiiri.
10. Kyllästyn ihmisiin.
11. Puhun outoja.
12. Syön liikaa.
13. Olen tuuliviiri.
14. En jaksa ajatella.


1. Suurin saavutuksesi?
- en ole saavuttanut mitään suurta- vielä.

2. Millasia karkkeja valitsen irtokarkkihyllyltä?
- kirpeitä.

3. Kiinnostaako politiikka?
- toisaalta kyllä, toisaalta ei. kova olen kaikkea kritisoimaan, mutta osaisinko kuitenkaan politiikan kautta edistää mitään minulle tärkeää? en tiedä. vaikuttaa voi epäpoliittisestikin.

4. Hurjinta mitä olet tehnyt?
- en tee mitään hurjaa ikinä. olen tylsä.

 5. Millainen olisi unelmien kumppanisi? Mitä ominaisuuksia arvostat?
- arvaamaton, mutta uskollinen, menevä, muttei kiireinen, hauska, muttei naurettava, herkkä, muttei valittava, nauttija, muttei holisti...

 6. Maailman kaikkeuden paras biisi ikinä on?
- river flows in you.

 7. Itketkö helposti?
- erittäin.

 8. Käytkö usein kampaajalla?
- ei ole sellaseen varaa.

 9. Turhinta mihin käytät rahaa?
- alkoholi.

 10. Mitä on onni?
- sitä ettei ole riippuvainen mistään, mutta kuitenkin kaikesta.

 11. Parasta mitä odotat tulevalta talvelta?
- abiristeily.

Itse olen laiska, enkä jaksa alkaa keksimään uusia kysymyksiä tai haastamaan ketään. Vahinko kiertäköön eteenpäin toisten kautta! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti