sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Kätevä emäntä




Päätinpä pitkästä aikaa kirjoitella tännekin, kun kerrankin on aikaa ja mielenkiintoa. (: Tänään oon ollut kätevä emäntä ja leivoin sämpylöitä. Mun leivontataidot huomioon ottaen niistä tuli ihan hyviä, vaikka ne meinaskin uuniin unohtua... Aamulla fiilistelin myös "Vain elämää"- ohjelman Cheek- jaksoa. Tykkään tosta sarjasta tosi paljon ja oon mm. Cheekistä saanut sen myötä täysin uudenlaisen kuvan. Se onkin ihana symppis, eikä mikään "kusi hatussa"- tyyppi.

Perjantaina nähtiin pitkästä aikaa kunnon porukalla ja oltiin Petralla Jämsässä. Oli kyllä ihanan rentouttavaa höpötellä omassa porukassa niitä näitä. <3 Eilen mun piti lähteä Joccariin, mutta erinäisten syiden takia en sitten lähtenyt. Tällä hetkellä oon tyytyväinen, että jäin kotiin, niin ei tarvi kärsiä krapulasta tai nestehukasta. :p Olihan se paljon kivempi kärsiä jo eilen se hirveä päänsärky, minkä takia mm. päätin jäädä kotiin. Tulipa siinä katottua ihana teinihömppä "Picture this- Revi siitä", joka tuli telkkarista illalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti