sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

JKL

Gina Tricot, 5e

Top Sport, 5e

Cubus, 9,95e
Tänään oltiin Artun kanssa Jyväskylässä viettämässä viimestä lomapäivää shoppailun merkeissä. Arttu ei ostanu itelleen mitään, mutta mulle se osti esim. ton vihreen paidan, joka makso vaan vitosen. :o) Lähin ettimään kenkiä ja Top Sportissa sattumalta törmäsin tollasiin Boy-cotin kenkiin, jotka makso kanssa vaan vitosen! Arttu piti hirveetä älämölöä etten sais ostaa niitä, ku oon aina niin harmaa ja noi on noin VIHREET! Sitä suuremmalla syyllä halusin ostaa ne. ;) Onhan noi ihan erilaiset kun mitä oon tottunu käyttämään, mut kun ne oli niin halvat ja ajattelin, että sitte edes ne kengät tois väriä tähän mun ikiharmaaseen ulkomuotoon.

Tuo ihana pikkuinen laukku on peräisin Oulun Zeppelinistä Cubuksesta. Alkuperäinen hinta oli toi 9,95e mut sain sen muistaakseni hintaan 6,95e , kun lähetin viestin johonkin Cubuksen jutskeliin niin sain siitä -30% alennusta. Rakastuin tohon laukkuun ensi silmäyksellä ja olihan se sit pakko ostaa!

Huomenna pitäis kouluun jaksaa raahautua, mutta sen verran oon laiska, että jätän aamulla ranskan tunnin väliin ja koska mulla ois sen jälkeen hyppäri meen vasta kymmeneen. Hyvää yötä!

6 kommenttia:

  1. Noi tennarit on kyllä jees :) Ja hinta kieltämättä tooooosi jees.

    VastaaPoista
  2. oliko ginassa niitä pitsitoppeja vielä? ps mullekki voi tuua karkkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sielä ollu niitä! Vähän olin pettyny! Sielä oli jotain samantyyppisiä mut topin mallisia ja ne taas oli ihan rumia.. ;(

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Niin onkin!! (: Ootan vaan kesää, et pääsen käyttämään sitä (o:

      Poista