lauantai 31. maaliskuuta 2012

Jyppäkylä





Terkut Jyppiskylästä. Eipä sielä kyllä kovin paljon mitään silmään pistävää ollut.. Muuta kun ihania värikkäitä housuja, joita ite en vois pitää. Yritin ettiä jotain värikkäitä ja pirteitä kevätpaitoja, mutta en löytäny kun mustan topin ja vaaleet housut.. Ajattelin mä kevään kunniaks ostaa tommoset valkoset kukkaset, joita ehkä joskus tuun käyttämään. Ja tietysti enkun kirja! Koeviikko oli ja meni ja maanantaina pitäis ladata linkkikortti ja kaasuttaa kohti Jämsän jaksoa. Ei nappaa sitten yhtään. Ainut syy miks oisin sinne voinu mennäkkin, oli, että mulla PITI olla enkussa Jämsän enkun ope Sami, MUTTA jostain tietämättömästä syystä se onkin vaihettu Tarja Nikkiläksi! Eli enkun tunneilla oppii yhtä paljon kun kotona kattomalla South Parkia tai Simpsoneita..

Mulla on hirmusen kuivat latvat ja ajattelin tänään koklata oliiviöljyä niihin. Oon kuullut, että se auttaa ja pehmentää hiuksia ja siks kävinkin ostamassa eilen ison purkin oliiviöljyä ihan hiuksiani varten! Toivottavasti konstista ois jotain apua, en meinaan keksi enää muita konsteja kun ajaa seuraavaks kaljuks.

3 kommenttia:

  1. Miksei voi pitää värikkäitä housuja?!? Mie tahtoisin kovasti, mutta en osaa päättää sähkönsinisen ja korallin väriltä. Ps. Tullaan pääsiäisenä sinne suunnille, niin voit testaa sitä Kerastasea mitä fb:n puolella mainostin!

    VastaaPoista
  2. Oon liian harmaa sellaseen.. Ostin jo vihreet kengät nii täytyy eka totutella niihin. :D Ja joo kiva! Tää oliiviöljy on näköjään vieläkin mun päässä hirveenä limakerroksena, että täytyypä suunnata suihkuun ja koittaa saada se pois..

    VastaaPoista