maanantai 16. huhtikuuta 2012

Surku..



Tuli tossa eilen sit täytettyä 18 vuotta. Senpä takia mulla oli sit tänään teoriakoe, joka meni kolmella virheellä läpi (kaks kuvissa ja yks kysymyksissä). Sit ku ruvettiin varailemaan inssiä, niin kävi ilmi et puolen tunnin päässä siitä ois yks vapaa aika ja päätin sit lähteä samaan panikointiin sitä kokeilemaan. Voi elämä ku menin ja sössin koko homman! Kyllä mä tiesin, etten mä ollu vielä valmis inssiin, mut ajattelin et jospa se tuurilla menis läpi. No eipä mennyt! Tein ihan tyhmiä virheitä enkä pyörittäny päätä, vaikka ois pitäny. Jotenkin kaikki vaan unohtu siitä ku yritti vaan päästä eteenpäin.. Ja voi että sitä tunnetta, kun ajettiin takasin konttorin pihaan ja se heppu siinä vieressä sano, että ei se ikävä kyllä voi päästää mua läpi. Ois tehny mieli alkaa siinä samassa itkeä ja viskata hanskat tiskiin.

Oon niin pettyny ja murtunu ja ihan kaikkea, mutta kai se on vaan puskettava eteenpäin ja harjoteltava lisää.. Pakko sen on jossain vaiheessa läpi mennä ja iskän rahojahan tässä tuhlataan.. Haluisin vaan niin saada ton autokortin pois alta stressaamasta mua, ÄRR!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti