lauantai 2. helmikuuta 2013

Blondin kosto

Aijai. Kyllä tekee hyvää istua omalla sängyllä kiireisen työpäivään jälkeen. Väsynyt, mutta onnellinen. Oon ihan kiitollinen siitä, ettei mulla ole VIELÄ ollut kun pari vuoroa. On se sen verran voimia vievää, vaikka mukavaa onkin ja työporukka on huippu. Tuntuu vaan inhottavalta olla tällänen keltanokka, mutta tekemällä oppii.

Eilen käytiin Artun kanssa Jyväskylässä. Lähettiin lähinnä siks, että pääsin myymään Jameralle mun kirjoja ja koska tarvin sukkahousut mun penkkaripukuun. Ihan hyvä saldo tulikin kirjoista, reilu 70e. No okei, oli niitä kirjoja sen verran monta, että en ois vähempään tyytynytkään. Sukkahousujen lisäks tuli ostettua pari toppia ja käytyä Raxissa mässäilemässä. Ihan onnistunut reissu mun mielestä.

Toissapäivänä kävin myös vihdoin ja viimein kampaajalla, tosin harjoittelijalla. Vaikka sainkin leikkauksen ja raidat puoleen hintaan (40e) niin kyllä silti ärsytti, että raidat alkaa ihan eri kohdista tyveä ja etuhiuksista toisen puolen hiukset oli kolme senttiä pitemmät kuin toiselta puolelta, joten piti itse kotona tarttua saksiin ja leikellä toinen puoli oikean mittaiseksi. Tyvestä löytyy myös erinäisiä vaaleita läikkiä, minkä takia mun hiuksista ei löydy paikkaa, johon voisin jakaukseni laittaa niin, ettei tyvi näyttäis joltain sirkusnäytökseltä. Tästä lähin luotan vaan tuttuihin ja turvallisiin kampaajapalveluihin tai edes ammattitaitoisiin!

Vanha tukka

Uusi tukka



4 kommenttia:

  1. miten kun oot tuolla pizzeriassa töissä, niin täytyykö sulla olla jonkun näkönen hygienia passi, vai pääseekö ilmankin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itehän oon lähinnä salityöntekijä eli en oikeestaan oo ruuan kanssa tekemisissä, joten en siihen hommaan tarvi hygieniapassia, vaikka ei siitä tietenkään ikinä haittaakaan ole. Ja itelläni on kyllä hygieniapassi, vaikka en sitä välttämättä tarvis noissa hommissa. :)

      Poista