maanantai 11. helmikuuta 2013

Hulinaa helskettä, mölinää melskettä

Tänään oon tehnyt vikoja hankintoja meidän penkkareita varten. Lähinnä "koristelutarvikkeita". Askartelin myös ihan ite pari juttua, mutta valmiita tuotoksia en ikävä kyllä vielä raaski tuoda kaiken kansan nähtäväksi. Mutta penkkareiden jälkeen sitten aivan varmasti!

Tänään oltiin myös kattomassa meidän kakkosten vanhojen tanssien kenraaliharkkoja. Perinteenä on ollut sabotoida niitä jotenkin, ja tänä vuonna olikin monta äänekästä torvea ja muuta vitkutinta hivelemässä kuuloaistia. Eipä nuo kakkoset tainnu niistä paljoa häiriintyä, kun niin hyvältä näytti meno. Tuli itellekin sellanen olo, että voi kun pääsis vielä itekin tanssimaan. Oli niin kauniita mekkojakin.. 8) No, mä oon oman prinsessapäiväni jo pitänyt.

Huomenna ois enkun kuuntelut ja sieltä sitten töihin ja työpisteen vaihto rinneravintolaan. Saa nähdä kuinka hukassa oon taas ainakin hetken. AINIIN, pitikin pestä työvaatteet!

Ps. Näyttääkö mun ruuat aina teidänkin mielestä täysin samanlaisilta?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti