lauantai 6. elokuuta 2011

Ärsytysvirsi..

Nyt ärsyttää.. Pari päivää on ollu niiin ärsyyntyny ja masentunu olo, että joku sais tulla ravistelemaan mua, että HALOO!? Suututtaa, kun Arttu on Pipefestillä töissä ja jättäny mut ihan yksin.. :p Eilen sain sitte mahtavan idean, että mähän lähen sinne sit kanssa kattoon niitä artisteja ja pitään hausaa, kun oli niin sairaan tylsää ja kaikki oli jossain. Lähin sinne sitte ja ostin kahen päivän lipun (65e portilta). Suoraan sanottuna vitutti niin sairaasti alkuillasta, että lähin sinne. Mut sit söin ja lyöttäydyin Petran ja poikien seuraan ja sit loppu ilta oli ihan mukava. Mutta joo, sit yhen aikaan tulin kotiin ja nukuin edellisen yön niin sairaan huonosti ja heräilin pitkin yötä erilaisten muuttujien ansiosta. Aamulla väsytti ihan sairaasti! Arttu kävin tässä kanssa ja ne sit päätti Tonin kanssa lähtee kanssa jo neljän aikaan ennenku niitten työvuoro alkaa kattoon niitä esiintyjiä. Mulla oli sitten Arttu sielä sen alkuillan mun kanssa, mutta sillonkin mua vaan ärsytti ja itketti joka asia. Varmaan väsymyksestä johtuen. Mut sit ku Arttu ja Toni lähti töihin ja Roosa ja Jasmin hylkäs mut, alko sataan ja mä jäin yksin. Oli meinaa itku herkässä siinä vaiheessa. En tajua miten voi olla näin huono päivä! Soitin äitille kasin aikaan, että tulis hakeen. Sit ku olin lähössä, törmäsin Areenan eessä Petraan, jonka pojat oli hylänny. Vaikka ois ollu ihana jäädä Petran seuraks, nii olin kumminki jotenki niin mökspöks että päätin sit kumminki vaa lähtee kotiin. Pari känniääliötä siinä sitte matkan varrella jotain ehotti ja ois tehny mieli kiljua niille kurkku suorana, mutta päätinpä jättää asian sikseen. :p Tästä tuli nyt tällänen valitusvirsi tällä kertaa.. :D Mut ku ärsyttää nii sillon kannattaa kirjottaa, eikä purkaa ärsytystä johonkin muuhun. :D Mutta joo, 65e meni siis täysin taivaan tuuliin turhan takia.. Ei voi mitään.

Asiasta kukkaruukkuun, ens viikolla kouluun. Jes. Eikö oikeesti mitään hyvää enää tapahu elämässä? :D Lukion kakkos vuos. Jipii. No okei, mulla on kyllä ihan suht koht hyvät odotukset siitä vanhoine tansseine kaikkineen. Oon jopa päättäny, että tänä vuonna luen jopa läksyjä ja alan vähän enemmän panostamaan. Ei mulla oo tähänkään asti mitenkään huonosti menny, mutta numerot vois joidenkin aineiden kohalla olla parempiakin..

MUT, otin Pipefestilta muutaman typerän heilahtaneen kuvan ihan tätä blogia ajatellen, mutta koska kello on jo niin paljon enkä jaksa kaivaa kameraa, niin laitteen niitä kuvia vasta jälkikäteen johonkin väliin. Toivottavasti edes teillä muilla sielä Himoksessa menee hyvin ja on hauskaa. :D Sen tiiän, että ite en lähe enää mihinkään hetken mielijohteesta tylsyyden saattelemana tyhjentämään lompakkoani sellaseen mistä en oikeesti edes välitä. Siis oikeesti, joku Petri Nygård?! Ainut miks oisin menny sitä kattomaan, ois ollu se, että saan heittää mädän tomaatin suoraan sen naamatauluun! Se jätkä ei edelleenkään kykene mihinkään älylliseen! No okei, täytyy mun myöntää, että Mikael Gabrielin keikka oli ihan mukava. Teltan ahdas ja nihkeä tunnelma oli henkeä salpaava. :D Oli ehkä ainut hetki kun mulla oli oikeesti ihan kivaa. Oon muuten kuullu huhuja, että Pohjosen poika ei tyttöjä pelkää. ;) Hyvää yötä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti