tiistai 23. elokuuta 2011

Tisdag

Tänään on ollut löllöpäivä.. Eilen itkeä pillitin melkein koko päivän luultavasti vaan siks, että olin niin sairaan väsyny! Ei sillä etten tänään olis, mut tänään oon ollu ilosempi, vaikka silmät onki koko päivän ollu just sen näkönen, että oisin itkeny viikon ja ollu nukkumatta 5 viikkoa.. No tottapuhuen nukuinkin viime yön tosi huonosti, koska Arttu oli mun vieressä ja me ei vaan yksinkertasesti pystytä nukkumaan toistemme vieressä.. :D Aina jompikumpi pyörii niin ettei toinen saa unta.. :p <3


Huomisestakin taitaa tulla melko pitkä päivä. Meen kasiin kouluun ja pääsen puol kolmen aikaan, sit mun täytyy rientää Jämsään Nuor Jämpsän kokoukseen (kenties viimeiseen minun osaltani :( ) ja sen jälkeen vielä takas Koskelle Köpikseen Maksimaiskokoukseen...

Perjantaina ois orjabileet, joita ootan melkosen innolla. :o) Kavereitten kanssa on aina kiva juhlia. ;) On kuulemma jonkinmoinen parimökki Himokselta. Toivottavasti ei oo toisella puolella ketään nipottajia.. :s Orjapäivän juttujakin kävin tänään vähän Tiimarista kattelemassa, mut eipä sielä oikeen mitään ollut.. :/ No, eiköhän me kuitenkin jotain keksitä. ;) JA nyt taitaa olla hampaiden pesun aika ja lampaiden laskun paikka. :o) Hyvää yötä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti