torstai 11. elokuuta 2011

Väsy

Tänään olen väsynyt. Olen väsynyt heräämään, väsynyt kouluun, väsynyt tyhjentämään astianpesukoneen, väsynyt pitämään silmiä auki, väsynyt. Sain mä sentäs vessan ja hellan pestyä ja läksyt tehtyä (just ja just). Ja kuulkaa mä kerrankin ymmärsin matikassa jotain! Johtuen ehkä siitä, että käytiin vaan vektorien peruskäsitteitä. Plääh. Oon vaan niiiiin väsy. Onneks enää huomenna kouluun tällä viikolla. Tää oli ihan kiva parin päivän pehmee lasku tähän alkuun.

Tänään suunniteltiin myös orjajutskuja, mut en uskalla kertoo niistä nyt enempää, jos joku orjista vaikka vilkuilee tätä. ;) Mut sen verran voin paljastaa, että huimia juttuja on ykkösille tulossa. ;p Ja mä yritän väsätä markkinoita varten Powerpoint esitystä. Saa nähä mitä tulee. ;)

 Ekan päivän look

Lauantaina pitäis lähtee Keuruulle Keurusselkään mökkeileen. Siellä on joku juoksu juttu mihinkä äiti meinaa lähtee. Sinne lähtee myös Roosa, Sohvi, mun täti miehineen, mummu ja pappa ja ehkä serkut, niin ja Arttu. Me joudutaan oikeestaan lähteen sinne siks, että vanhukset voi lähtee lauantai-iltana humppaamaan, kun me ollaan kattomassa Sohvin perään. Ei oikeen oo innostusta lähtee. Ehkä oon vaan niin väsyny.. :p

Suunniteltiin Artun kanssa, että kun täytetään huhtikuussa 18 ni lähetään heti seuraavana viinkoloppuna laivalle, mut eilen rupesin kattelemaan Finnmatkoilta reissuja huhtikuulle, ni päätin että lähetään mielummin etelään. :p Kreikkaan pääsis molemmat alle tonnilla viikoks, sisältäen lennot ja hotellit. Yritin jo ehotella iskälle ja Artulle, että sanoo äitillensä, että ne vois yhteisenä lahjana ostaa meille matkan. Ei toi meinaa todellakaan kallis oo! Mutta saapa nähä sitten. :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti