torstai 25. elokuuta 2011

O_o*

Voiii, mä inspiroidun ihanan kaverini Janinan blogitekstistä, joka käsitteli syksyä ja joka sisäls ihania syksysiä värikkäitä ruskakuvia. Ahh. <3 Nyt mun on siis pakko itekin hehkuttaa tulevaa syksyä. Syksy on mun lempi vuodenaika, ihan just siks, että sillon on niin värikästä ja viileetä. Aurinkoinen syyspäivä vaahterapuiden alla on parasta, mitä Suomen luonto osaa tarjota kesäisten järvien rinnalla. <3 Oon oikeesti niin hulluna tähän tulevaan vuodenaikaan, että ihan kutkuttaa. :p Lehdistä on ihana tehä kasoja ja niihin hyppiminen on niin must! :D Joo toi nyt meni tollaseks "ihquttamiseks", mutta mä vaan pidän syksystä ihan kamalasti. (:


Huomenna olis sitten orjapäivä ja sen päälle ne legendaariset orjabileet. Wow. Tässä just musiikkia koitin tehä ja katella meidän huomiseen showhun. Bileitäkin tietysti innolla odotetaan. Meille on varattu aikamoinen luksusmökki länsi-Himoksesta. Se on joku Black- mökki, jos jotain kiinnostaa käydä Himoslomien sivuilta kattelemassa sitä. Meillä on vissiin myös jatkot tänäkin vuonna Helenalla, mut saa nähä tuleeko niihin mentyä. :p


Mä tässä nyt oottelen Arttua josko se kohta pääsis koulusta. Lintsasin ite kaks vikaa tuntia, koska mulla oli hyppäri ennen niitä ja meillä oli joku epäpätevä sijainen, jolta ei ois kumminkaan oppinu mitään muuta kun kuinka sanoa "niinkun" joka toisen sanan jälkeen. Eli joo, joku nuori nainen, luultavasti vielä opiskelija meillä sijaisena. Eli ei tärkeää. :D

P.S. Ihanasti lopetan joka kappaleen hymiöön? ;p

1 kommentti: