torstai 4. elokuuta 2011

Back in Jämsänkoski

 Gina Tricot 2,95e


Paita, H&M 14,95e

Eilen lähettiin aamulla kahentoista aikaan Iistä kohti Oulua. Sielä shoppailtiin muutama tunti. Ostin pari paitaa ja mulle ja Artulle kasvonaamiot. :D Eilen tosin oli taas pientä kitkaa Artun kanssa nii jäi ne kasvonaamiot laittamatta. :D Ei se ois sitä kyllä halunnu laittakaan, mut kyl mä sen vielä saan sen naamaan. ;) Oulusta jatkettiin sitten kahen aikaan matkaa. Oli ihan sietämättömän kuuma! Matkalla pysähyttiin jollain ABC.llä ja olin kuolla nälkään, kuumuuteen ja janoon. :p Onneks ostettiin sentään juomista. :D Loppumatkan istuinki sitten housut kintuissa. :D Illalla oltiin sitten seiskan aikaan takasin kotona. Pistettiin heti perunat kiehumaan ja alko veri taas kiertään päässä. :p


Nytpä istuskelen yksinäni kotona, kun Arttu lähti Pipefestiin siivoomaan ja iskä ja Sohvi on Lahdessa. Tavallaan tekis mieli itekki lähtee sinne Pipefestiin, tosin ihan festarivieraaks, mutta eipä taia olla rahaa sinne lähteä.. :p En mä edes kuuntele sitä musiikkia mitä sielä ois, mut oishan se sellanen irtiotto. Tuntuu vaan, että nekin rahat mitkä sain kesän aikana töistä ois menny jo taivaan tuuliin. Oon shoppaillu liikaa.. :p Ja loput rahat meneekin sitten varmaan vaan ens vuoden kirjoihin tai sit syksymmällä autoon. Oikeestaan suutun, jos joudun ostamaan vielä yhenkin kirjan omilla rahoillani.. :p


Joo kai sitä pitäis sit keksiä loppuillaks jotain tekemistä.. Arttu toivottavasti kahen jälkeen tulee mun viekkuseen nukkumaan ja on sitten päivän taas mun kanssa ennenkö se lähtee TAAS töihin ja hylkää mut.. :p Mutta täytyypä tästä varmaan lähtee taas Roosa kattomaan kun se mua kumminkin jo niin ikävöi. ;) :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti