torstai 18. elokuuta 2011

Orjameininkiä

Nyt on sit orjameininkit alotettu! Eilen oli orjamarkkinat, joissa siis ykkösiä ensin juoksutetaan ympäriämpäri koulun pihaa kaakaojauhot naamassa ja jätesäkit päällä ja sitten ne myöhemmin myydään auditoriossa erilaisten tehtävien saattelemana. Teemana meidän auditorion orjamarkkinsa- showssa oli Putous, ja mä olin tehny sen aiheen teemoilta power point esityksen showhun. Tosin meidän "Putouksen" nimi oli Jämsänkosken lukion YKÄYS. Oli eka pienet paineet, että miten sen power pointin ja musiikin pyörittäminen menee, mut kyllä se sit meni ihan hyvin. Ainut mikä oli, niin toisen juontajan mikki vähän pätki, mutta se tuskin oli mun syy. :D Siitä juoksutuksesta pihalla mulla on kyllä kuviakin, mutta lisäilen niitä vähän myöhemmin. (: Alla kuitenkin tunnelmia viime vuoden orjashowsta, jossa mä esitän Jari Sillanpäätä ja vastanäyttelijänä Ville, eli Arja Koriseva. ;)


Ens viikon perjantaina ois sitten varsinainen orjapäivä, jossa orjien omistajat keksii jotain mukavaa orjilleen ja päivä huipentuu orjashowhun auditorioon, missä orjat esittää heille määrätyn esityksen. Saa nähä mitä sille päivälle keksitään. ;) Ja illalla on sitten vielä perinteiset orjabileet Himoksella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti