maanantai 29. elokuuta 2011

Busy

Uaa, kauheesti ois kirjotettavaa, mut en oo ehtiny kirjottaa!! Alotetaan vaikka perjantaista, eli orjapäivästä (kuvia tulossa....). Elikä sillon päivällä puettiin meidän ihunat orjat vauvaks, Lady Gagaks ja Madonnaks. Tarkotus oli tehä myös sellanen 80-luvun discohile, mut yks meidän orja ryövättiin meiltä. ;( No mutta kyllä me näillä kolmellakin pärjättiin! Meidän Roosa oli vauva (sillä oli jopa vaippa) ja se myi vaippoja Nesteellä, S-marketissa ja Mäntykalliolla Pekka Patiselle. :D Sit ne yritti ostaa niillä vaipoilla kortsuja ja jotain kosteuspyyhkeitä. Myyjä totes vaan, että meinasitteko että tänään käy noin hyvin ja että teidän täytyy nyt pidättäytyä. :D Joo ja orjashowssa meidän orjilla oli sellanen kiva tanssiesitys (tanssittavan biisin voin kanssa EHKÄ lisätä myöhemmin). Vaikka orjashow oli ehkä vähän huonosti organisoitu, niin kyllä siitä selvittiin ja hauskoja juttuja oli. ;)

Illalla bileet jatku sitten Himoksella. Hauskaa oli ja piti olla, mut mun kohalle siitä tuli aika dramaattinen ilta.. Enpä taida sitä sen enempää kommentoida, muuta kun että paljon itkettiin ja oltiin sellasessa kunnossa että piti muutama ihminen autoon taluttaa.. :D Sit kun ite pääsin kotiin soitin Artulle ja repesin itkuun ja pyysin sitä mun viereen. Onneks se oli vielä hereillä. (: <3 Ja ihmeesti sitä aina selvis sitä myötä ku piti jossain dramatiikassa olla mukana. :D Ja ei ollu aamulla krapula! (se tuli sit vasta vähän myöhemmin, pitkin päivää....)

Joooo. Lauantaina olin Artun kanssa, sunnuntaina olin Artun kanssa ja korjailtiin mun skodee (siis Arttu korjaili ja mä vaan olin) ja ja ja ja ja sit olin Artulla ja sit menin kotiin ja tänään olin koulussa ja SPR.n kokouksessa, missä puhuttiin tulevasta Kuuhullujen yöstä. Että kaikki sinne vaan! Koskikeskisen rannalta löytyy SPR:n teltta, mistä saa MAKKARAA ja mehua! :D Makkaran saa ite paistaa rakovalkeella, eikä ole hinnan kiroissa. Teltalla ja koko muussa tapahtumassa paljon kaikkee mielenkiintosta luvassa. Ohjelman näkee mm. tältä sivulta http://www.jamsa.fi/ajankohtaista/tiedotteet/2011/.kuuhullujen_yo.html/16951.pdf ja niitä saa mm. kirjastoista ihan käsiversiona. Tervetuloa kaikki! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti