torstai 22. syyskuuta 2011

The exam week

http://www.mzv.cz/public/e8/a1/21/274206_40324_studying.jpg 

Nyt se alkaa sitten olla taas aikalailla olla koeviikon paikka. Huomenna psykan koe, joten tälläkin hetkellä pitäis olla lukemassa sen sijaan, että istun koneella ja kirjotan blogia. No en mä aio mitään romaania kirjotella, että sallittakoon tämä minulle. Oon mä kumminkin lukenu jo melkein kokonaan psykan alueen, eli ei mun tarvi kun kertailla jotain käsitteitä. Ens viikolla alkaa vasta se todellinen höykytys ja sressi, kun on joka päivä koe. Viikonlopun pitäis mennä lukiessa, mutta saa nyt nähä miten sen kanssa taas käy.....

Viikonlopun suunnitelmista muuten. Me mennään varmaan Jyväskylään kattomaan Artulle pukua ja kenties mulle kenkiä. Tosin mua vähän pelottaa se munkin puku, että kuinka se tulee onnistumaan. Toivon mukaan se käy suunnitelmien mukaan. Haluaisin myös kierrellä kirpputoreja siellä Jyväskylässä, jos niiltä löytyis jotain mukavaa. :o) Huomena köpikseen kaikki pitämään mulle seuraa. Kiitos hei! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti