maanantai 5. syyskuuta 2011

Volleyball - second entré

Vanhaa lentiskuvaa (:
Mun kädet sai tänään uusia sotajälkiä. Jo entiset lentopallosta saadut mustelmat taitaa saada taas uutta väriä ja uudet mustelmat paistaa jo. I love volleyball. <3 En vieläkään osaa mitään.. :D Tänään pelattiin jo 6 vs. 6 peliä ku meitä oli nii paljon ja kappas, pääsin (jouduin) pelaamaan vanhaa keskarin paikkaa, missä en siis ikinä ennenkään oo ollu hyvä, joten tänpäivänen söherrys vaan lisäs mun itseluottamusta sen paikan suhteen.. :D No, ehkä tää tästä vielä. ;) Lyöntejä pitäis kanssa harjotella, ja PALJON! :D Onneks äiti lupautu ostamaan lentopallon ja pitämään mulle privaatteja lyöntiharkkoja.. :D Löl.

Huomenna lupasin mennä Sohvin kanssa uimaan. Sain Artunkin suostuteltua tulemaan mukaa. ;) Ei sitä ihme kyllä tarvinu paljoo ees suostutella. Se oli melko suostuvainen jo heti kun kysyin sitä. (: Paitsi et se ei anna mun mennä eka salille.. No, ehkä mä ehin mennä sinne sit joskus myöhemmin.

No, nyt lähden tästä läksyjen ja Gleen pariin. HEI muuten, älkää käyttäkö epilaattoria. Se sattuu.. Heihei. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti