torstai 1. syyskuuta 2011

Volleyball

Heiheij. Kävin eilen pelaamassa kunnolla lentopalloa monenmonen vuoden jälkeen. Tulos: verenpurkaumia ja mustelmia käsivarret täynnä ja niskat ihan TAJUTTOMAN kipeet. Ja enhän mä mitään enään osannu.. :p Mut toivon, että se tästä vielä lähtee, kun muutaman kerran käyn harkoissa. (: Kynnetkään ei kauheesti haitannu menoa, mut kyllä mun täytyy ne leikata ennen seuraavia harkkoja.. Mutta siis kivaa oli ja aion näillä näkymin kyllä jatkaa niin kauan kun se on hauskaa! (:

Kävin eilen myös zumbassa äitin kanssa, ennen lentis harkkoja. Kivaahan sekin oli. Että sellanen sportti-ilta eilen. Tänään tajusin koulussa, että enhän mä oo tehny mitään läksyjä. En mä muistanu niitä eilen yhtää ja sit ihmettelin, että miten en oo muka tehny niitä. Hohoh. :p

 Voii, unohin ihan, että mulla ja Artulla oli toissapäivänä 3-vuotis päivä! En voi uskoo, että kaikista ongelmista ja itkuista huolimatta ollaan oltu nyt 3 vuotta yhessä ja meillä taitaa kerrankin mennä ihan hyvin! :D Eihän siihen kultasen keskilinjan ettimiseen mennykkään kun se 3 vuotta? Haha. :D Pääasia, että nyt menee hyvin. Ja vaikka huomenna itkettäiskin, niin kyllä siitä selvitään. Sen oon oppinu. (: <3


Koitan saada tänne niitä orjakuvia ja kaikkia muitakin OIKEITA kuvia, kunhan vaan saan raahattua sen kameran jostakin ja otettua jotain kivoja väripläjäyksiä :p NIIN JA: huomenna kaikki sinne Kuuhullujen yöhön Koskikeskisen rantaan paistamaan makkaraa SPR:n kojulle! Sieltä saa hyvää juttuseuraa ja kaikkea muutakin kivaa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti