sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Villalanka

Olin eilen Jyväskylässä shoppailemassa ja löysin aivan ihanan syksysen pipon! Löysin myös sellasen oranssinpunasen pitkähihasen t-paidan ja ihanan muhkeen villahuivin Ginasta ja sellaset vaaleen ruskeet melko ohuet housut H&M.ltä. Oltiin eka keskustassa ja kun yritettiin Jyväskeskukseen, sen oli vallannu JYPin pelaajat ja sen innokkaat fanit, joten piti jättää sielä shoppailu vähän myöhemmälle. :D Keljon Prismasta löyty toi ihana piposeni neljällä eurolla ja sain pakotettua Artunkin ostamaan pipon. (o:


Eilen värjäsin myös hiukset! Ne on nyt hiemaisen vaaleemmat kun ennen. Ehkä vähän liiankin vaaleet. En oikeen tiiä vielä.. :D Mut muuten oon viikonloppua vietelly vaan kotosalla Artun kanssa ja NIIN, tänään olin Artulla ja pelasin Battlefield 2 Bad company jotai Vietnam lisäosa juttua. Haha, vähän olin paras. (Ja jäin ihan koukkuun, lol).


Näin syksyn kunniaks ajattelin ruveta taas kutomaan! Kun kaivelin lankakoria, löysin sieltä kolmet keskeneräiset lapaset. Ajattelin nyt sit alottaa niistä ja tehä ne loppuun, ennenkö alotan enää mitään uutta. Näin mulle tuppaa aina käymään näitten kanssa.. :D Yleensä lapasten kutominen töppää peukkuun, tai viimestään päättelyyn. Mut nyt koitan parantaa tapani ja saada ainakin noi vanhat valmiiks.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti