tiistai 24. heinäkuuta 2012

Aamuja


Tänä aamuna mun mahanpohjassa kutkuttaa.. Syy sille on se, että joudun kohta soittamaan neuvoja, koska oon hukannut erään lääkereseptin. Inhoan virallisia puheluita, koska meen niissä aina ihan lukkoon enkä löydä oikeita sanoja. Ja hävettää muutenkin, kun on tällänen tohelo, että pitäny hukata sekin resepti. Olin kyllä ihan varma mihin olin sen laittanut, mutta mystisesti se oli sieltä kadonnut ja vaikka jokaisen kivenkin käänsin ympäri niin sitä ei löytynyt.. No eipä sen väliä, sellasta sattuu. :p

Kun istahdin tähän koneelle ja kirjauduin bloggeriin, ihana yllätys odotti mua heti etusivulla, kun lukemani supersuosittu blogi oli julkaissut suomalaisen aamiaisen. Kyseessä on siis (muistaakseni) englantilaisen nuoren tytön pitämä blogi omista kouluruuistaan, niiden terveellisyydestä, mausta, yms. Hän myös julkaisee blogissaan muilta saatuja kuvia ja arvosteluja kouluruuista ympäri maailmaa. Tänään blogista siis löytyi suomalainen aamiainen, joka sai heti sukat pyörimään jaloissa. Go Finland!

Anteeksi, kuvat ovat weheartit.com:ista eivätkä liity mihinkään, sillä en kerennyt tälläiseen pikaiseen aamupostaukseen kuvia itse ottamaan. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti