perjantai 13. heinäkuuta 2012

Pois neljän seinän sisästä

Moikka!

Nyt on kuulkaas jotain kerrottavaakin mun kesälomasta, koska oon jopa tehnytkin jotain. Jotain kivaa, ja jotain mistä ei voi ylpeillä. :(

Sohvin masterpiece, paikassa: Rax

Mun ainoot ostokset: hajuvesi 4,95e H&M...

... ja paita 9,95e H&M
 Elikkäs oltiin toissapäivänä Roosan ja Sohvin kanssa Ideaparkissa. Ensiks tärisin koko matkan, kun ajoin sinne ja sit matka päätty siihen, että kolhasin Ideaparkin parkkipaikalla äiskän auton viereiseen autoon. En jaksa siitä enempää kertoa, koska oli aika rankka reissu ja päivä oli todella uuvuttava.. Mutta sainpahan taas kantapään kautta tietää, ettei mun kannata ratin taakse istahtaa. Ettäs tiedät Jaakko...

Eilen käytiin iltapäivällä mummulassa syömässä ja illalla lähettiin Roosamarian, Hennan ja Jaakon kanssa Shellille kahveelle. Oli kiva päästä johonkin ja saada muuta mietittävää, kun ruttaantunu auto.. Käytiin myös tsekkaamassa Himoksen harrikat ja Nevada. Sit puhuttiin Summer up risteilystä ja että sinne pitäis lähteä, mutta ehkäpä olen tullut toisiin ajatuksiin ja jätän sen reissun suosiolla väliin.

Mutta TÄNÄÄN; tätä päivää on odotettu: me mennään Pinjalle grillaamaan ja nautiskelemaan. En tiedä tuleeko grillaamisesta mitään, jos sataa, mutta on sielä ainakin paras porukka, että hauskaa tulee varmasti. Ihanaa.  

Ps. toi hajuvesi tuoksuu tosi hyvälle, vaikka onkin H&M.n halpis (: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti