sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Happy to feel happy



Sohvin banana spitit (eli taffelin sipsit..)


Jejee. Mulla on ihan höpöhöpö fiilis. Naurattaa vaan ja tekis mieli pomppia kattoon. Eikä mitään hajua miks. Ehkä siks, että oon vihdoin päässy kirjotuksiin lukemisessa eteenpäin. Ajattelin ensin, että ei tuu mitään, mut ku oon joka ilta yhet ranskan sanat lukenu ja eka psykan kirjakin on jo koluttu läpi, niin kyllähän tää alkaa pikkuhiljaa edetä! Ja toiseks, Niina laitto mulle s.postia, että se laittaa mulle lisää vuoroja Pipeen. Lisäks ratkaisin mun kuljetusongelmat Suomi Popeille.

Äiti toi eilen Soben mukana suklaalevyn ja jättiläismansikoita, joista tehtiin sitten jättiläis-suklaamansikoita. (: Oli parempia kun ikinä! Sit pelattiin vähän skippoa ja katottiin joku Barbie-elokuva. :p

Tänään pitäis sit mennä Artulle yökylään ja vaan nautiskella, eli toisin sanoen: KIRJAT JÄÄ KOTIIN! (: Hihulihei, moi vaan. 

2 kommenttia: