keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Beach day






Oon tässä koko alkukesän ihmetellyt, miks pitää valvoa yömyöhään ja herätä vasta iltapäivällä.. En oo saanut vielä mitään järkevää vastausta ihmettelyilleni. Musta on ainakin ihan typerää valvoa koneella yömyöhään ja sit nukkua parhaimman osan päivästä yli. Osa porukasta herää vasta nyt, kun aurinko on jo peittynyt harmaisiin pilviin. Ite heräsin kymmenen aikaan ja olin jo kahdeltatoista Varpaisissa ottamassa aurinkoa kirkkaalta taivaalta. Puol kahdelta, kun tultiin kotiin, niin aurinko oli jo vankan pilvipeitteen takana, missä se on ainakin täällä keskustassa edelleen. Että siinäpä ihmettelette missä ne helteet ja aurinko viipyy, kun nukutte joka aamu sen onnen ohi!



Eilen tein mulle ja Roosalle suklaamansikoita. Annoin niitten vaan olla liian kauan jääkaapissa, kun siitä suklaasta tuli ihan liian kovaa. Mutta muuten oli tosi hyviä! Muutenpa on aika mennyt lähinnä Sohvin ja Artun kanssa. Eilen kuskattiin Roosaa Himokselle aluesiivousinfoon ja odoteltiin sitä ties kuinka kauan ennenkö se pääs sieltä. Itelläkin ihan mukavan oloiset vuorot lipunmyynnissä Juhannuksena. Vielä pitäis selvittää jälkisiivouksen vuorot, mutta Outi oli (yllätys yllätys) kadottanut mun tiedot, joten saa nyt nähä tuleeko sieltä edes mitään vuoroja!


Mutta jos osaatte vastata mun valvomisihmettelyihin, niin kertokaapa mikä järki siinä on? Ja nukutteko itse onnenne ohi? (: Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti